5 HOTEL/RESORT Paling BerHANTU Di MALAYSIA Yg Ramai Tak Tahu[200juta!]

Download Cara Buat Duit Goyang Kaki DiRumah

Klik Rahsia Budak Kilang Buat Duit RM1000 Sehari

Klik Cara Buat Duit Dari Rumah Copy Paste RM200 Sehari

56 thoughts on “5 HOTEL/RESORT Paling BerHANTU Di MALAYSIA Yg Ramai Tak Tahu[200juta!]

1. Kalau nak tahu pasal Kursus Online Rahsia Video Viral boleh tekan link ni : https://cocombee.com/viral
    💸Nak MENANG RM50?
    ⚠️KOMEN Hotel Mana Paling Seram
    ⚠️Ceritakan Pengalaman Anda Berada Di Tempat2 Berhantu Atau Hotel Berhantu Lain..
    Tekan : •LIKE •SUBSCRIBE •Butang LOCENG •🔥
    💸Komen Terbaik Admin Pilih Sebagai Pemenang

1. Bagi saya hotel paling seram strawberry kijal resort.
      Sebab ayah saya ada pengalaman seram kat situ ayah saya ada kerja kat situ 2 hari. So ayah saya tido lah kat situ lepas tu. Ayah saya cerita kan kat keluaga saya yang ayah saya nampak benda yang berpakain berwarna putih di sebalik tingkap cermin bilik ayah saya. Lepas tu ayah saya terus buka surah yasin.
      Sampai situ jee. Pengalaman ayah saya

2. TOP 5 MALAYSIA NI MEMANG BEST , RUGI KALAU TAK TENGOK BANYAK VIDEO VIDEO YANG MENARIK DEKAT CHANNEL TOP 5 MALAYSIA . TOP 5 MALAYSIA NI BANYAK POST VIDEOS YANG KITA TAK TAHU DAN KITA DAPAT TAHU DEKAT TOP 5 MALAYSIA . TOP 5 MALAYSIA MEMANG TERBAIK THE BEST , SAYA JUST NAK BAGI IDEO APA KATA NEXT VIDEO BUAT ” 5 KOLAM RENANG PALING BAHAYA DI DUNIA ” ATAU PUN ” 5 HUTAN PALING BERBAHAYA DI DUNIA ” THANKS YOU SAYA HARAP TOP 5 AKAN KELUAR KAN VDEO YG MENARIK . SAYA HARAP VIDEO SAYA AKAN KELUAR PADA MINGGU HADAPAN . THANKS YOU TOP 5 MALAYSIA ❤️

TOP 5 MALAYSIA

ROAD TU 400K SUBSCRIBE TOP 5 MALAYSIA ❤️

IG:__.WXNFIXRY12

3. Ade satu hotel berhantu kt Terengganu nama die sanctuary penyu resort.. Waktu tu ayah saya tgk lah aplikasi trivago tgk hotel mna yg menarik kt situ sbb first time dtg kan…jumpa lah resort tu.. Kt app tu.. Kami pon pergi lh resort tu an.. Setibanya kami disana.. Aura die mencekam.. Bulu roma naik habes.. Tgk dlm gmbr cantik tapi bile sampai sana keadaannya sgt usang mcm terbiar dgn kolam penuh daun.. Tempat breakfast die pun penuh dgn habuk.. Lepas tu kami pergi ke bilik dn sewaktu ingin memasuki lift mak saya nampak ade perempuan berambut panjang membelai rambutnya kt tepi lift tu..mak saya ni jenis berani so die diam je.. Sbb die taknak rosakkan percutian kami.. Setibanya kami di bilik kami disambut dgn bau yg tidak menyenangkan iaitu bau seakan akan darah.. Tapi sorang pun taknak ckp sbb.. Takut.. Kami hiraukan perasaan tu dn saya buat buat gembira supaya mereka tidak takut.. Lepas tu saya nak gi mandi sya masuk je tandas bau nye seakan darah lagi menyambut.. Saya mual.. Tapi saya hiraukan lagi.. Dlm tandas kan ade tub jadi saya berendam dlm tab sambil menutup mata.. Tiba tiba ade bende tarik kaki saya..mujur saya dpt elakkan diri kalau tak mungkin saya dh kiok time tu.. Lepas magrib kami pergi makan.. Lepas makan tu kami balik semula ke resort.. Adik saya melihat bilik bilik lain tapi semua tidak berpenghuni tetiba die menjerit sbb die nampak ade org duduk kt depan pintu bilik.. Mak sya baca lah apa yg patut lepas tu adik saya pon lega.. Bapak saya terus check out dari situ.. Kami ambil brg dn bergegas beredar dari situ.. Mak saya tgk google tgk sejarah ttg resort ni rupanya dulu diceritakan ade perempuan bunuh diri menggunakan pengecas Phone.. Itulah kejadian yg agak seram yg terjadi pada sya

1. Percaya tak percaya,susah nak explain,enti aku baka dek nyo mandi nyium bau darah, gerinti enda tinduk remban. 😬

2. Hai.🤗Saya orang terengganu…cerita ini mungkin ada betulnya sebab kalau di kuala Terengganu jika sejarah berdarah berlaku di sesebuah resort tu.. Dah tak ramai dah nak menginap dan ada sesetengah resort sudah lama tak ada orang menginap sebab ada kes

4. Semua ni banyak bagi kita pengajaran lagi² dalam membuat keputusan. Contohnya, memilih tempat yang sesuai dan mendapat kebenaran dari pelbagai aspek. Jadi bertindak sebelum berfikir. Lagi satu, dalam dunia bukan manusia je hamba Allah. Haiwan dan perkara ghaib dan lain² juga tetap Makhluk Allah.

Done like

5 tempat bercuti seperti di luar negara yang ramai tak tau
    5 youtube channel motivation yang popular di Malaysia
    5 aktiviti sukan yang menjadi tarikan ramai sekarang
    5 youtube channel yang membuat aktiviti pergi ke tempat² berhantu / aktiviti paranormal

👇🏻 LIKE

1. Tqvm..hana razali peminat setia top 5 , x pernah jemu memberi komen komen terbaik☺😇..susah nak dpt mcm ni peminat mcm ni….nampak gaya dpt lagi giveaway ni…

2. @kikiwa ware sama², tapi saya minta maaf lah kalau bagi video² seram malam² ni. Memang ambik mood nak tgk 😂.

5. Channel yt malaysia yang aku suka tengok dan subscribers :
    7) ustaz azhar idrus official
    8) Fo Rez Studios
    9) destinasi tv

6. Kisah paling seram didunia..
    Sila baca..

Seorang anak bernama Putri..
    Ternampak kereta ayahnya di dalam semak…

Putri yang kelas tahun 4 disebuah sekolah rendah hendak balik sekolah, terlihat kereta ayahnya parkir di dalam semak… dan saat itu pun Putri mendekati kereta ayahnya yang di dalam kereta ada ayahnya bersama Makcik kantin sekolah…!!

sesampai di rumah Putri cerita sama Ibunya..

Putri : Bu tadi saya lihat kereta ayah parkir di semak..

Ibu : habis tu???

Putri : Di dalam kereta ada ayah sama makcik kantin Bu…

Ibu : Stop nak.!!! jangan cerita tunggu ayah kamu balik !!!…

20 minit kemudian ayah pun balik…

Ibu : Nak ceritakan apa yang kamu lihat tadi nak…!!

Putri : Tadi saya lihat kereta ayah parkir di semak bu..

IBU : teruskan nak (sambil ngasah parang)

Putri : Di dalam kereta ada ayah sama makcik kantin jiran kita tu….

Ibu : teruskan lagi nak (sambil goyang parang)

Putri : ayah buka baju makcik kantin dan makcik kantin buka baju ayah…
    Sama seperti yang Ibu lakukan dengan abg posman waktu ayah tiada pergi kerja….

Ibu : Pengsan….😵

Papa : Pengsan….😵

Putri panik dan menangis minta pertolongan jirannya..
    Saat melihat ke dua orang tuanya pengsan…
    Dan di saat itu pakcik karim datang berusaha menenangkan Putri…

Pakcik karim : mcm mana jadi seperti ini..? Apa yang terjadi..??

Putri pun menceritakan kejadian yang sama seperti cerita di atas….

Dan tiba tiba Pakcik karim pun pengsan juga..
    Ternyata makcik kantin itu istrinya Pakcik karim……

Kasi like la..penat aku taip panjang2..
    Jangan marah yee🤣🤣🤣
    #semogaterhibur
    #jangancopy

7. Saya pernah menginap satu hotel murah di Melaka bersama keluarga bertahun lama dulu masa saya masih kecil. Saya tidak ingat apa nama hotel itu tapi ia terletak memang di tengah2 pekan. Sebenarnya kami bercadang untuk menetap di hotel lain tapi memandangkan hotel semua fully booked dan sudah larut malam, kami menginap di hotel ni kerana tiada pilihan lain.

Semasa berada di sana takde ape2 yg terjadi cuma bila tidur, saya mula bermimpi yg aneh dan menyeramkan. Keesokan hari, saya beritahu kakak saya mengenai mimpi aneh saya tu dan hairannya, kakak & bapa saya juga bermimpi benda yg seram pd malam itu. Hanya mak saya saja yg terkecuali.

Apabila kita pack barang untuk check out pagi itu, baru kita perasan rupanya ada tanah perkuburan islam betul2 di belakang hotel tersebut & ini telah terjawab mengapa kite semua mimpi yg bukan2 pd malam itu.

8. Bagi aku hotel paling seram tu ialah hotel atlantis the lost of kingdom😓sbb klw tgk tempat tu mmg dah ada unsur2 keras.. Kalau ikut pengalaman aku dulu aku pernah menginap di homestay atau resort yg terlampau lama dan laut dia jauh gile beb!hutan dia semua pokok tinggi..pengunjung tak ramai tapi dia punya pekerja ada lagi..part seram dia bukan waktu malam tau..waktu subuh😭waktu terjaga dari tidur tu baru nak kejut abg aku bangun nk ajak solat subuh tk jadi beb,malah aku terus tutup telinga dgn bantal selubung diri dgn selimut baca ayat kursi..sbb apa?sbb kat sana la aku dengar bunyi kat bumbung ada bunyi org jalan..padahal bumbung tu cement bhaii..atas dia ada daun2 mcm ala2 resort kat tepi pantai tu,tpi aku tk pikir sgt wktu tgh mamai tu sbb aku fikir mungkin tu pokok sdg ditiup angin
    sampai atas bumbung tu bunyi..tpi wktu hari dah terang tu baru aku perasan yg bumbung tu cement.. Aku pun seram sejuk wktu tu sampai meremang bulu roma..lgi satu yg seramnya waktu buat aku tk jadi solat subuh ialah wktu nk bangun kejut abg aku terus pegi ambil wuduk,aku ada terdengar tau org nak jalan menuju ke pintu tandas dgn perlahan tapi kuat..dia mcm bunyi tapak kaki cerita Hntu Kak limah yg jalan kiri kanan slow2 tpi bunyi kuat tu menuju ke tandas..wktu tu tandas dlm bilik bahagian kat sebelah atas kepala abg aku(sebelah kiri katil)bunyi tu semakin hampir..start sana aku selubung diri dgn selimut dan tak jadi solat subuh😖seram jugak rasanya wktu, tu bgi aku😓nasib sehari semalam je kat sana..tpi sampai skrg aku tk cerita kt family termasuk abg aku sbb aku mmg yakin dorg tk kn percaya..jdi korg bertuah jdi yg pertama baca pengalaman seram aku..walaupun korg pun tk kn percaya😔

9. Paradise resort.. Pernah ada event skola dekat seri negeri dlu dlm beberapa hari.. Jadi berulang juga ke sana.. Nak jadikan cerita tak pernah tahu pun hotel sebelah tu berhantu.. Masa turun dari bas.. Terus terpandang hotel tu.. Masa tu tiba2 angin kuat.. Langsir2 bertebangan.. Nampak suasana hotel tu cantik dan mendamaikan.. Tiba2 X pasti tngkat berapa nampak susuk wanita berbaju serba putih tengah berdiri di branda.. Lama juga tenung.. Tak rasa takot pun masa tu.. Sbb pikir hotel tu masih beroperasi.. Keesokkan harinya tengok lagi skali..tapi rasa hairan knp hotel tu semakin suram.. Nampak mcm terbiar.. Bila bercerita dgn kawan tntg hotel tu.. Kawan kata hotel tu da lama tak beroperasi dan berhantu.. Lepas tu tiba rasa seram sejuk.. Spanjang event nak p mana kne bawak kawan teman.. Sbb bila nak pergi mana2 rasa diperhatikan..

10. Strawberry park kijal,kemaman terengganu ni aku pernah praktikal kt cni dulu…so, tempat dia dulu mmg cantik…kitaorg tnggal dekat rumah flat kt ctu…sepanjang aku disana,tak pernah lah nmpk benda2 pelik mcm ni…kwn aku cakap,flat yg Kita org tinggal Ni mmg berhantu…pernah juga lah dngr org ketuk2 pintu…menyanyi tngh2 mlm…Kita org buat Tak tahu je…jangan lah takut pada hantu2 ni…depa ni,mahkluk Allah swt mcm Kita jgk..korang bila jumpa hantu Ni,kejar je sambil laung Allahhuarbar…kompem lari…jgn takut sesama mahkluk,takut lah pada Allah swt…semoga Kita semua dilindungi oleh Allah swt…

11. Nadia’s Inn n Pulau Besar… mmg angker…. Dh pernah pegi…. Nadia’s Inn tu dri jauh boleh rase aura seram die….Berdiri kt pantai bawah resort tu, mmg kuat penunggu die… Bangunan terbiar kan… Stay dekat Pulau Besar (Pandanusa Resort) dgn cat warna gelap n ukiran lame, mmg seram… Dah pegi jugak makam2 yg panjang kt situ n mmg ade aktiviti ngangkung… (ade kesan org tinggalkan tangkal la, colok la, kain merah, kain kuning, dll)… Sbb org tmpatan bgitau, situ tempat wali2… So bnyk org salah guna… N lepas semggu kitorg balik dri sane tu, tragedi bot karam yg dlm video ni tu berlaku… #alfatihah buat semua yg terkorban…

12. Strawbery resort ni sangat terkenal..aku belajar dekat tati..nak balik tati akan lalu depan strawbery resort ni..jalan dia x besar sangat dan berbukit..yes,pernah ternampak makhluk halus area2 situ..honestly,aku ada sedikit kelebihan yang Allah bagi dimana x semua orang dapat..walaupon x pernah mintak untuk dapat kelebihan ni tapi tu semua dah takdir..ingat lagi malam tu balik dari mesra mall tengok wayang,kereta boleh pulak mati betol2 depan simpang nak masuk ke strawberry resort ni..masing2 dah takot dan berdebar gila..nak tak nak terpaksa tolak kereta tepi jalan dan jalan kaki ramai2 balik tati..masa tolak kereta tulah boleh pulak cik akak tenung dekat kami semua..dan yang paling lahanat ada membe sorang ni boleh pulak tegur bau busuk yang sangat..cepat2 kunci kete terus jalan cepat2..masa tu nak bukan ayat2 suci Al Quran dekat youtube tapi malangnya line kat situ memang x boleh bawak bincang..semua h+ dan ada jugak E..terpaksalah masing2 baca surah sendiri2..lepas jalan beberapa meter baru lah line telefon okay balik..rasa lega yang amat sangat bila boleh pasang surah dekat youtube..yang nampak cik akak tu aku sorang je tapi kalau bau busuk pulak kami ber4 semua bau busuk..cuma membe sekor ni lah boleh pulak tegur

13. Dah tau makam cicit Rasulullah ade kt situ.nape masih biarkan bangsa agama lain buat x elok kt makam?.. kenapa x pelihara.pihak berwajib yang dilantik rakyat mane?

14. Saya dan keluarga pernah bermalam diParadise resort hotel beberapa bulan sebelum ditutup sepenuhnya. Malam pertama kami tidur di sabuah bilik tingkat kedua hotel tersebut saya terdengar bunyi kerusi dan meja diseret dibilik tingkat atas. Bunyinya sangat jelas, bukan sekali tapi banyak kali seolah2 ada ramai orang didalamnya. Pagi esoknya spt biasa saya keluar bersiar2 disekeliling kawasan hotel dan melihat bilik diatas bilik saya (hotel ini ialah hotel yg 3 tkt,bukan yg tower aptmnt yg diblkgnya) saya rasa pelik krna bilik diatas semuanya tiada penghuni. Saya tanya staff disitu katanya tkt3 memang tiada ada penginap.mereka cuma gunakan tkt1& tkt2 shj. Jadi kesimpulanya siapakah yg menginap dtkt atas?

15. Pesan arwah adik aku.( muhammad Shamsani bin abu bakar.
    “..Solat & selawat jangan tinggal.ingatkan kat semua orang.”

16. Di pulau besar melaka Tu mmg keras tempatnya saya sekeluarga pernah menginap Di marina resort seblum dittup. Di situ tempat bunian sebenarnya. Saya juga kenal dgn org pandai yg buat rundingan dgn org halus disitu hnya berapa Bulan sahaja Aman tapi pengunjung disitu yg langgar pantang. Ank perempuan saya kecik masa saya sekeluarga bercuti Di pulau Tu baru 4thun tksilap saya hampir2 Di bawa lari oleh perempuan berselendang merah. Kami bercuti 3 Hari 3 Malam hampir 3 Hari dia pujuk anak perempuan saya ikt dia. Bila waktu Malam bilik tidur Kami diketuk Dan dia memanggil2 anak perempuan ( dia tahu nama sebnr anak sya wlupun Kami hanya pnggil nama manja dia) saya Pekeja disitu bagitau Kami sbelum Kami keluar Dari situ perempuan berselendang merah Tu sbnrnya Puteri Gunung Ledang. Tempat Tu persinggahan dia. Dalam tahun 1998 sblum kejadian kemalangan tengelamnya Feri Di pulau Tu terjadi Ada nelayan yg berteduh berhampiran pulau Tu ternmpak Ada Naga air berenang mengeliling pulau tu. Naga Tu berkepala 7. Sekarang pulau Tu termasuk diantara 5 Buah pulau yg berhantu. Mmg real cerita2 misteri dipulau Tu.